Tuesday, March 2, 2010

happy 1st birthday colouredsugars !!!

happy 1st birthday!!



bulan Mac genap setahun usia
COLOUREDSUGARS
banyak perkara yang berlaku dalam tempoh
setahun ni. bila diingat2 kan kembali episod2
awal colouredsugars bermula, kadang- kadang boleh
buat shina tersenyum sendiri.. ;)

hmm.. rasa seperti
mula-mula jatuh cinta dulu;)
perkara yang pahit bagi kita dulu bertukar menjadi kelakar & manis
bila dikenangkan kembali. kenangan-kenangan tu menjadi
hadiah yg sungguh berharga iaitu pengalaman yang
mematangkan kita menjadi lebih bijak & mahir
dalam mengatasi masalah yang mendatang dalam meneruskan
kehidupan ini. betul tak?
hehehe...

shina pun tak sangka boleh terkena panahan cinta cupcake ni,
sehingga boleh terjebak dalam dunia baking
iaitu cake & cupcake decorating..
hanya pepatah ni saje yang dapat shina katakan tentang
hobi shina yang terbaru ni..

" tak kenal maka tak cinta... "

Disini
shina ingin ucap jutaan terima kasih kepada
famili tercinta khususnya pada hubby diatas sokongan & dorongan yang
diberikan pada shina. Juga kepada semua pelanggan & rakan-rakan.
harapan shina semoga anda terus menyokong untuk
membantu shina terus maju & berjaya dalam bidang ni..
terima kasih daun keladi
sudi- sudi le order lagi :D





4 comments:

cekmekzue March 3, 2010 at 10:25 PM  

happy 1st birthday colouredsugar! success always....selalu jugak singgah sini, suka tengok deconya, cantik2.....

shina March 5, 2010 at 11:10 AM  

hi.. salam kenal cekmekzue, thx sudi singgah sini :)singgah tu tegur2 la ye

raggedyanne March 6, 2010 at 9:38 AM  

salam kak shina, i'm one of your fan tau. Your work is such an inspiration. Happy anniversary & may Allah bless the work that we do.

p/s: Anne add akak kat FB tau.

Lissa Ahmad March 9, 2010 at 1:17 PM  

tahniah! tahniah! happy for you!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP